1/4-09 April april!

2009-04-01 22:52:10
Allmänt Kommentarer (2)

1 APRIL FÖR FAN! Blev nästan lurad (bara) en gång idag, nästan! Iza sa nåt om att hon skulle byta skola och precis när jag höll på o bli dramatisk kom jag på det! Och Nico blir 19 imorn, ångest! :o

Gjorde klart grundlivet helt och nu blire sying in the riktiga tyg, som är lite orange/rosa/corallfärgat. Hade även en hel dags konversation om sex, which I like very much. Ebba skrämde mig och sa att jag säkert kommer bli sexmissbrukare, vilket (ursäkta mig) inte skulle vara så förvånande. "Klackskofanatisk sexmissbrukare" skulle min titel vara.

Nog om det, senare åkte jag och Kattis till vällingby och åt subway :* Blev även kär i ett par adidas shorts, som ska inköpas i veckan (nu när jag är lite rikare). Resten av kvällen spenderades spelandes Buzz hos Kattis. Sen hade vi även en egen msn-frågesport. Nu sitter jag hemma och KEKAR. Puss!

"It must have been the curry (8)" Love*

"Rond sex"
"VA?!" *vänder huvet*                                   EMMA'S GOT A BOYFRIEND NANANANANANA! (8)
"direkt när du hör ordet sex!"


Kommentarer
Postat av: hesten

HAHA vad vill duu :D

..folk kmmer tro det är ett aprilskämt btw..

2009-04-02 @ 02:25:58
Postat av: åsnan

vad vill jag? :( i'm happy for you and showing it (a)

då får dom väl tro det (;

2009-04-02 @ 14:33:43
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback