14/4-09

2009-04-14 15:13:44
Allmänt Kommentarer (0)

Vad tragisk jag är.. sms kom när jag hade somnat. Aaaand jag orkade inte gå till skolan, jag suger.
Att jag har en fucking blåsa precis på kanten av insidan av min läpp gör inte saken bättre, very nice >.<
Nu ska jag sluta vara patetisk och gå och träffa Kattis och försöka bli happyface, kisses :*

Update: Hemma igen. Satt och kollade på 'Taken' hos Kattis tills mamma ringde. Glädjedödare as always. Jag måste härifrån, I can't do this anymore. Allt går åt helvete, snart klarar jag väl inte ens av att gå ut längre. Jag vill bara försvinna ett tag, åka nånstans och komma tbx om 100 år when everything's fine again.

OCH MIN MUN GÖR FUCKING OOOONT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback