22/4-09

2009-04-22 17:46:22
Allmänt Kommentarer (0)
It's finally getting better, förutom att min mun var helt blodig när jag vaknade. Borstade tänderna och höll bokstavligen på att svimma av smärta, fick tom en blackout. Sen vart jag hungrig så jag provade en seg råtta, och jag lyckades tugga den ordentligt, framsteg förfan! Olyckligtvis har jag, nu när jag äntligen börjar bli bättre, fått världens mensvärk. Så ont att jag på riktigt vill dö ett tag. Well, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och vänta på att mamma kommer hem så hon kan tycka synd om mig istället (a)

Förövrigt skickade jag tillbaka mina bruna klackskor för 100 år sen, då jag ville byta dom mot en ljusare färg, och nu har dom äntligen anlänt :D Sen är det bara att vänta på sommaren. Så otroligt segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback