2/4-09

2009-04-02 14:42:02
Allmänt Kommentarer (0)

Ebba försov sig och kunde inte väcka mig (a), så jag kom försent. Alot actually, missade allt förutom svenskan.
T.o.m lunchen! Sen var Birger (lärare) snäll och lät oss sluta 13 :D Vi skulle även träffa Natha, men det blev inte av for some reason. Nu sitter jag hemma och försöker överleva hungern. Har utvecklingssamtal vid 17, I'm scared..

Update: ..Som jag inte gick på, fick en ny tid efter påsklovet. Badade Dolly nyss, och nu spurtar hon runt i lägenheter som en galning. Min sötnos! Nu sitter jag här med sotade ögon & blodröda läppar och ser ut som en strippa, och är hungrig x)

Ce ne solo una come me. Den du!


jannis säger:

x-9

don åsna säger:

= x

don åsna säger:

vad e det för ekvationer
- menade "x)" -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback