25/4-09

2009-04-25 15:43:49
Allmänt Kommentarer (0)

Orkade inte skriva igår, var bara allmänt trött på livet. Var iaf ute med folket, vilket var skönare än jag trott. Roligt var det däremot inte, fattar inte varför ingen vill göra nåt. Vi sitter bara och ruttnar och alla är som gamlingar och går och lägger sig vid tolv. New people som har samma dygnsrytm som jag sökes! (No offence)
När jag kom hem hittade jag två nycklar varav ena skulle kunna vara min rby-nyckel, but I don't know.. Hur kan man glömma sånt? ;o

Min mun är btw mkt bättre nu, skorpsaken lossnade nästan helt och nu är det bara lite kvar. Kärlek till läkning <3
Och saker var lite knas igår, men ingen ångest här inte. But it still doesn't feel okay..

"Thank you for loving me. I'd like to be your friend."

Effy: Cook's in trouble, he needs your help, you need to come get him!
Freddie: Why can't you help him?
Effy: Because I love you.. *hangs up*

this could turn out right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback