8/4-09

2009-04-09 01:47:40
Allmänt Kommentarer (2)
Fick två lax av mormor och morfar och var såklart tvungen att inhandla något på dirren, så jag åkte till Stinsen med modern min och köpte lite stuff, men har lyckligtvis nästan lika mkt pengar kvar. Det blev tre linnen, en kjol, en skjorta, en t-shirt, en klänning, fyra ringar och saker som man stoppar i klackskor. Btw så vill jag ha lila klackskor! Efteråt gick jag på promenad i regnet och mina skor vart eeekliga. Sen satt vi inne och garvade åt bilder och maggan gjorde inbakade på mig, och sen gick vi ut och träffade Jannis. Nu sitter jag hemma och ska käka sönder mig. Puss!

vi pratar om att vissa tror att man återföds som nåt annat,
Jannis: du skulle typ bli nåns fötter!

Kommentarer
Postat av: hesten

jag vill oxå handla och komma hem med nästan lika mkt pengar kvar!

2009-04-10 @ 12:44:50
Postat av: åsnan

men du har carina! eller något xD

2009-04-11 @ 13:12:48
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback