Much later that night

2009-04-19 23:47:10
Allmänt Kommentarer (0)
Lyckades äta 2 stekta mackor! Sen smetade jag idomin på läpparna i hopp om bättre tider. Och jag kan inte stänga munnen, vadå stelt? :/ Blåsorna börjar dock se bättre ut. Väldigt variga, men bättre. Lets just hope att dom försvinner innan nästa helg, cause I'm sick off inneliv!

Min mun är som ett "din mamma"-skämt. Eller flera:
- "Känner mig som freddy krueger i munnen."
- "Min mun e så torr att jag inte ens kan puta med läpparna."
- "Min mun e så svullen att man typ kan se mitt tandkött."
- "Jag ser ut som en såndär barbie bebis som man ska stoppa en napp i munnen på."

- "true story"
jannis säger:

jag fick d av barbie

jannis säger:

HAHAHA

jannis säger:

barney*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback