12/12-09

2009-12-12 15:35:52
Allmänt Kommentarer (0)

Asså HAHA har fortfarande ingen julkalender och det är 12 dagar kvar till jul. Jävla affärer som inte säljer. Fan vad irriterande x(

Yessss ut ikväll, men jävlar vad sega vi kommer vara; Kattis slutar 10 och Molly är allmänt seg. Och Maggan skulle komma till mig och hämta skor innan jobbet, but she didn't, så jag vene vad hon tänker.. Och jag vet inte vad jag ska ta på mig heller. Måste duscha och äta och hitta kläder, vilket inte är så lätt när det är vinter outside! Kör väl på blingbling legginsen med nåt + bootsen. Men vad skulle det vara, har inga fina överdelar HAHA.

Ska gå och leta nu, höres sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback