14/12-09 Första boken på länge

2009-12-14 20:48:53
Allmänt Kommentarer (0)
Jäklar vilken dag, vet inte ens vart jag ska börja. Drog till skolan och fixade linningen på shortsen, nu är det bara knappen kvar (y) Sen ruttnade jag typ resten av dagen.
HAHAHHA fick fan hicka mitt i allt och dog av garv som vanligt.

Ebba skrek ihjäl sig på läraren btw, som "särbehandlar" henne. Vi ska ha nån jävla sak imorn, som alla måste vara med på, and läraren Gunilla was like: "Hur ska vi göra med såna som Ebba som så sällan är här?" och då jävlar blev hon helt röd och exploderade. And I actually förstår henne, jag är fan mer sällan i skolan än Ebba, och så säger hon inget till mig, men går direkt på henne. Och det är alltid så, hon klagar alltid på Ebba och ingen vet varför. Nästan som min case med Saana. Spyyyyyr på äckliga lärare!

Och så berättade Molly att hon träffat några snubbar nångång när hon vart ute, första var hon påväg hem till för att kissa, när hon plötsligt insåg att han säkert ville ha sex HAHA, and she was like: "Öhh, asså jag tänker inte ha sex med dig." Sen fick han ryck på henne och bar henne över axeln while dampaing.
Och den andra hade typ kollat in henne en kväll, och hittade henne på donken nästa dag and was like "Du var på Metro igår va? Du är min drömtjej, det är dig jag har letat efter, du är min Bella och jag är din Edward. Om jag får barn ska ett heta Molly." Och jag vet inte vad. HAHAHA fyfan vad roligt :D

Fick även veta att jag och Laura hamnar på samma båt när vi far till Finnelandet den 22 dec :D Då jävlar ska det supas!

Och juste! Blev jävligt chockad när Izabelle(!) av alla människor bad mig om hjälp. Kollade på henne i 100 år och undrade om jag hört rätt. Then she was like: "Jaaaa, jag ber dig om hjälp, kom nu." Fick iofs beröm av läraren, så det kanske inte är så konstigt trots allt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback