15/12-09

2009-12-15 23:33:43
Allmänt Kommentarer (0)

Försov mig till skolan och vaknade vid 13. Kom plötsligt på att jag skulle fixa sprit till Elise och fick panik och drog till byn vid 16. Ems fixade en flaska till Elise och en till oss (y) Sen drack vi lite sådär och drog med oss Alex (och chips) till stan. Träffade Elise vid perrongen, pratade lite bajs, och sen åkte trion tbx. Alex gick hem och vi gick till Ems och dog av allt möjligt.. Bl.a. trötthet. Sen åkte jag hem, och nu är jag död som fan och pratar med Lodj :D

Ska typ käka innan jag dör. Törstig som fan är man oxå.

Och MWAHAHA Joel vill ha en likadan jacka som jag :D


ooosten var på hugget





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback