16/12-09

2009-12-16 13:53:25
Allmänt Kommentarer (0)
Försov mig igen, pga att jag inte märkte att klockan blivit 3 när jag la mig. Gick upp vid 12 och tog ut hunden. Hon är fett excited över snön och krigar för att få böka: hon slänger sig i snön, fastnar pga sin litenhet, får panik och hoppar ihjäl sig för att komma ur, och när hon väl gjort det så gör hon samma sak igen, riktig krigare :D Sen stoppar hon även ner hela huvet i snön, hur skönt kan det vara? xD Det här måste fotas, om jag hinner :/

Och nu är det 8 dagar kvar till Jul, och 6 dagar kvar tills jag åker till Finland. Åh Laura är min lifesaver <3 Kom på att vi åker hem tsm oxå :D

HAHA min familj är för rolig; vi får typ 6547654 julkort varje år, och vi skickar inte ett enda! Fett snällt xD Vi har heller ingen julstämning hemma, iiiingenting är juligt, inte det minsta. Och vi har aldrig nån gran heller! Skulle skaffa en i år, men morsan tyckte det var dyrt. Ska fan fixa gardiner och bajs själv så det blir lite mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback