20/12-09

2009-12-21 00:10:35
Allmänt Kommentarer (0)

Värsta hålligånget idag! Isabel och Lula kom på middag vid 15, vi åt värsta sakerna dom hämtat från Food Court. Sen kom Kattis och joinade oss. Senare när vi satt på mitt rum, kom Lula plötsligt in och begärde att vi skulle gå och fota något, och när jag klev in i morsans rum såg jag hur folket hade klätt ut sig och garvade ihjäl sig xD I was like: "Som barn!"

När dom gått klädde vi granen :D Hannele och Linnea vad oxå här ett tag. Och senare bakade jag och mor Julstjärnor (Joulutorttuja, finska grejer)

OCH OMG VAD PINSAMT! Jag började prata om att jag ville vaccinera mig mot livmoderhalscancer, sa typ att "mamma inte låter mig". And then she was like: "Men det stog att man skulle göra det om man hade aktivt sexliv, och det hade du inte då." DÅ DÅ DÅ?! FATTAR NI?! DÅ? I DIIIIIIIIIIIIIIIIED!


Vårat jätte juliga kök x)


Asså HAHA fail :D


Woho hotness


Joulutorttuja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback