4/12-09

2009-12-04 12:27:40
Allmänt Kommentarer (0)

Försökte lägga mig tidigare igår (dvs 3), men kunde inte somna. När jag legat och dött i en timme får jag plötsligt ett "Älskling är du vaken?"-meddelande. "LIFESAVER!" tänkte jag. HAHA folk smsar mig 4 på morgonen för att berätta att dom haft en mardröm om mig. Och att dom drömt om katter med garn och grodor och systemkameror. Naw sötnos!

Hunden väckte mig vid 11, orkade inte fortsätta sova så jag gick ut med henne (det var inte så kallt!), och därefter tog jag en lååååång dusch, för att bli av med tröttheten. Funkade jävligt bra ska ni veta (y) Hatar bara att naglarna blir genomskinliga i 100 år x(

Min moster/min gudmor och hennes man/min gudfar kommer vid 15, så jag borde städa rummet och fixa garderoben, but I just had to skriva lite onödigt först.

Fixade Kattis julklapp igår btw (y) Och jag har fortfarande ingen julkalender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback