9/12-09

2009-12-09 19:44:50
Allmänt Kommentarer (0)

Kände mig inte speciellt sömnig när jag la mig igår; smsade lite med Jannis och vips, så var jag uppe i det blå, utan att ens märka.. So weird. Sen på morgonen vaknade jag 10 min innan jag skulle (helt av mig själv), vilket är ännu mer weird.

Drog till skolan, sydde klart shortsen, och trodde att jag var klar för hemfärden. Istället fick jag filma Mollys "Beat it"-dans, och sen blev jag tvingad till fotolektionen som jag totalt glömt bort, blä. Läraren flippade för att jag var så "på", som han alltid säger. Min inloggning fuckades på nåt sätt, and he was like: "Om du tog det lite lugnare skulle sånt här inte hända!" Och "Det är inte en slump att det händer just dig!" Sen imiterade han mig genom att knappa på tangentbordet i turbofart. Then he was like "Mår du bra?!" när jag var tyst HAHAHHA! Jag tror att alla som går i den gruppen har väldigt stor lust att slänga ut mig xD

Det var även kaos i Mollys hjärna när jag skrev ut massa bilder, she's like the biggest miljöfreak ever (y) När saker lugnat ner sig skrev jag iaf ut en bild på Alex (och 2 andra saker), som jag tagit under terminen, på fotopapper. Det var greatness :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback