Älskling

2009-12-13 03:40:23
Sayings ♥ Kommentarer (0)

don åsna säger:
o du åker med mig itll Grekland i år !
säg prosti o att du älskar mig nu !
jannis säger:
om jag har råd xD
PROSIT AND I LOVE YOU
don åsna säger:
du kommer ha
Planerna e såhära min syster o hennes man vill vi ska åka runt grekland med bilar
o jag kanske bilar ner så du kommer ha råd =)
och I LOVE YOU 2

& webcam:

don åsna säger:
vacker du e :D

don åsna säger:
sluta bita

don åsna säger:

krulligt hår sådära :D

don åsna säger:
vad kollar du på , du ser ut som ett frågetecken

+ han har tydligen forskat en massa om gravidited och förlossningar. Och Ems kallar MIG för forskarN. Vi får helt enkelt bli Forskarparet (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback