Dreams about sex and sfs

2009-12-28 16:39:34
Drömmar Kommentarer (0)

Som jag sa förut så drömde jag heeela veckan, which means att jag inte sov speciellt djupt. Fyra nätter fylldes med drömmar om Jannis, i en skulle det sexas i omklädningsrummet i Kista, sen kom det vakter och vi sprang. Sen blev nån skjuten och jag vet inte vad. I en annan skulle han sova hos mig samtidigt som nån annan, och mitt rum var helt annorlunda, and it was so weird. Han hade även på sig vita string (om jag såg rätt), fattar inte vart allt kommer ifrån HAHAHA xD

Jenny är även en person som hauntar mina drömmar all the time, och det är alltid samma sak: vi pratar, vi blir sams, vi umgås. Och det har hänt typ 100 gånger nu, it's so jobbigt. And nu idag när jag sov så drömde jag att vi gick i samma klass, och vi var kompisar. Det kändes som att vi aldrig ens blivit osams. Nico Oksanen dök oxå upp, han försökte typ lägga upp nån kamera nånstans så kan kunde se mig naken eller nåt, så Jenny försökte hjälpa mig att få honom att sluta och jag vet inte vad. Och när hon skulle hem, she was like "Vi ses imorn!" Det var så verkligt, dog när jag vaknade x)

Och det är inte ens som att jag tänker på henne sååå mkt, händer väl ibland.
I hate to admit it, but I do miss her.

Och sen drömde jag att jag och mamma hamnade på nån hinderbana, and it was crazy scary, typ jättehögt ovanför hav. Kattis och hennes mamma hade typ kört bil över, och jag vet inte vad x)

Och en natt var galet skum, somnade vid 22.30, och vaknade ändå inte förrän vid 13 :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback