Efter en och en halv äcklig öl

2009-12-06 03:06:04
Allmänt Kommentarer (0)

Yes, vi drog till bowlingsaken. Efter nåra öl. Hälsade på Denise och Nico och mer än så var det inte. Drog till gården, träffade Marcos, pratade i 100 år. Åkte hem. Satte mig här. Pratar med Henry, Joel, Jannis och Emma. Har fnittrat hela kvällen.

HAHA det var en kvinna (Maja, kom jag på, som var min brorsas dagislärare), som vart jätteglad över att se mig när hon fattade att det var jag. Hon förklarade att hon kände igen mig för mina ögonbryn och min näsa, för jag liknar min brorsa så mkt. Hon var helt excited och kramade mig 100 gånger och berättade hela saken för Denise. Haha gullig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback