Funny stuff från resan

2009-12-29 02:45:21
Resor Kommentarer (0)

Påväg till Finland:

Vi garvar åt överdrivna balkongen på Fornbyvägen,
Bror goes something about att den, och kinesiska muren är vad som syns från rymden x)

Bror ska gå lämna mackor i hytten, efter att vi käkat;
Han: Om jag inte hittar så vandrar jag runt här, jag är den som har tre mackor.
(Jos mä en löydä niin mä kävelen täällä, mä oon se jolla on kolme leipää.)

Påväg hem:

Bror imiterar folk i Rinkeby, som inte kan köra bil;
"Fyra hjul vad är det här, jag har bara sett kameler!" *import röst*

Vi hittar en Ferrari-parfym;
Bror: Jag tror inte att bilmärken gör så goda parfymer, luktar typ bensin.
(Emmä usko etta automerkit tekee niin hyviä parfymeja, haisee bensalle)

Sen vare två tjejer som heela tiden glodde på mig när vi åt. Tillslut flippade jag och började riva bitar av en croissant som jag sen åt upp medans jag gjorde fula grimaser åt dom. När jag sen kollade ner märkte jag att jag + bordet var fullt med smulor x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback