Kvällen

2009-12-29 03:03:43
Allmänt Kommentarer (2)

Ikväll har jag suttit hos Ems syrra och druckit öl och sjungit mitt nya singstar som jag fick i julklapp av henne :D Dock utan syrran. Vi dooog x59 sjungandes Black Eyed Peas - Pump it, och efteråt när vi lyssnade, so funny :D

Trodde jag skulle hem vid tolv, så vi gick till Ems efteråt, vid 23.45. Vi satt och letade gamla låtar och plötsligt var klockan 01.30. Modern min kollade nämligen på film och kunde inte hämta mig tidigare HAHA :D

Jag fick även en Elviiiiiiis seriesak, med SEXgrejer, stor kärlek ♥ Sen är det lite komiskt att vi köpte likadana ringar till varandra :D


Kommentarer
Postat av: hesten

d inte som att d kom out of the bluuue ju :D ring grejen asså

2009-12-29 @ 22:58:29
Postat av: åsnan

nee, men ändå. det var inte helt sådär säkert heller x)

2009-12-29 @ 23:07:35
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback