Later

2009-12-04 20:59:24
Allmänt Kommentarer (0)
Blää, precis ätit sönder mig på gårdagens thaimat. Kommer spricka, man fick så mkt att det skulle räckt för 3 dar, men jag åt upp allt på 2 (y) Jättegott dock, wiiiiiiiie!

Gick till centrum för ett tag sen för att leta julklappar, och hittade Maggan och hennes far vid Food Court. När dom ätit klart gick jag min egen väg och började leta efter min mor, moster och hennes man, som oxå befann sig där. När jag hittat dom, köpte moster och hennes man en kofta och vinterleggins till mói i julklapp (y) Själv köpte jag naproxen HAHA. Och jag vet typ alla mina julklappar ftm. Det blir säkert fler, men you know what i mean. Hatar att veta, fast det är ändå skönt in some way.. då vet man att man får det man önskat sig x)

Måste även tillägga att jag äääälskar när Erja o Timo kommer hit, jag får alltid massa saker for no reason. Alltid när jag kollar på saker i affärer och dom frågar om jag vill ha och jag säger "vad kostar det?" eller "men det är dyrt." så får jag alltid liknande svar: "kolla inte på priset, ta det du vill ha bara." eller "priset spelar ingen roll." Ah, underbart! Fast jag enjoyar ju deras vistelse utan allt detta oxå, kul o ha lite liv här hemma, it's just ett plus (:

Och jag har fastnat för Heroes igen! Ett tag fattade jag iiiiingenting, men känner att jag har kommit ikapp igen. Igår var jag t.ex. fett smart och visste att Sylar "var" Nathan (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback