Onödigt

2009-12-12 22:51:03
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Ja, det blev ingenting nu heller. Så jag sitter hemma helt fixad, vilket är suuuuuper (y)

Jag behöver verkligen, mark my words: verkligen nya kompisar. Det är alltid nån som sviker, spelar ingen roll vad det handlar om. Alltid nån som är osäker och inte vågar säga nej förrän det är för sent. Det är, och har alltid varit samma sak, går tydligen inte att lita på folk. Vissa är så fästa vid andra att dom inte kan göra nåt själv. Varför kan man inte bara säga "KANSKE" eller "nej", istället för "Ja!!!!", när man blir frågad, då låter det ju som att man actually vill.

Jag behöver flera som Ems, fast 91or (no offence), cause I know she'd never do this to me. Eller så får jag leka att jag är 17 tills hon fyller år (y)

Vad jag ville komma fram till är: GET YOUR SHIT STRAIGHT!



kul att vecken gör så det ser ut som att jag har mustasch x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback