Today

2009-12-20 02:32:07
Allmänt Kommentarer (2)
Dagen.. ursäkta, kvällen spenderades i Gallerian med Ems. Jag var fattig, så hon köpte Donkenmat och is chailatte till mig. Hoppas jag får pengar i julklapp så jag kan betala tbx x)

Vi ställer oss vid BK;
Killen i kassan: Grillat är godast!
Me and Ems: vaaah..?
Killen: Grillat är godast.. *flumm*
Ems: aa great! *tummen upp*
Jag samtidigt: Okej!
*killarna garvar och we're like "wtf.."*
- Vi bestämde oss dock för att käka på Donken -

Vi snackar om DHW's sista avsnitt, det med lilla huset;
Ems: Var inte Bree med dom? (Karl och Orson)
Jag: Jag veene, hon kanske va däri..
Ems: HAHA "däri", som om det var en låda!
*Jag dööör av garv och blir helt röd*

Och HAHA det är fett läskigt; alltid när vi ska visa varandra nåt, så ere antingen så att vi pekar på samma sak exakt samtidigt, eller så börjar vi prata om samma sak exakt samtidigt, eller så tänker vi på samma sak exakt samtidigt. Hur fan blev det såhär, helt freaky? :D

Iaf, när jag kom hem fixade jag och mor lite julstämning, och slog in julklappar. Myyyyys :D Och jag är sjukt excited; vi ska typ fixa julgran imorn, som vi inte haft på fleeera år :D

Kommentarer
Postat av: HESTEN

du behöver inte betala tillbaka för maten o latten din korv, det e jul nuu ;) AHAHAHAH skoja, men du behöver inte :D

2009-12-22 @ 02:26:58
Postat av: åsnan

men fett dyyyyyyyrt! fast okej, jag kan bjuda dig på saker efter jul i såna fall haha :D

2009-12-22 @ 16:15:54
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback