20/2-09

2009-02-21 02:18:01
Allmänt Kommentarer (0)

Hello, tänkte sitta och skriva lite medans kattis duschar, är nämligen hos henne (:
Skolan var ganska skoj idag (vilket gjorde att det var okej att sluta sent), alla var jättesociala och Melanie blev chockad över att jag bad henne om hjälp med individuella val-saken x) Kjolen blev dock fortfarande inte klar, då jag hade glömt sy fast fodret. Så går det när man är trött. Jag har även fastnat för en läsk som bara finns i våra automater i skolan, "Farmor Hildas Blodapelsin"-läsk. Låter lite creepy sådär, men åh så gott :D
Efter skolan åkte jag till Rinkeby med Kattis (knowing att jag inte kommer hem), för jag skulle hjälpa henne med nåt.. Vilket aldrig hände, så det var egentligen helt onödigt. Hade även tänkt och dra till Tim och kolla på film, men mina planer blir aldrig av, som sagt. Så jag har suttit här hela dagen och försökt hålla folket (som håller på och somnar) vid liv.
Och nu hade vi tänkt kolla på "A nightmare on Elmstreet" men den laddas ju ner förfärligt långsamt, typ 7 timmar kvar. Puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback