24/2-09

2009-02-24 17:25:48
Allmänt Kommentarer (2)

Ursäkta min seghet, men folket låter mig inte vara vid datan >.< Kommer knappt ihåg vad vi gjort dom senaste dagarna, förutom typ kollat sönder på film. Igår försökte jag promenera med hunden, men han la märke till Kattis hund och började springa som en dåre. Och jag flög efter. Då kom Anna till undsättning! Fast hon drog hem lika snabbt som hon kom. Anyways så gick det bra efter ett tag x) Senare kollade vi på Batman, 1 och 2. Inkl. nunnan Emma :D Vi bakade även kladdkaka (: Kommer fan inte ihåg vad vi gjorde i söndags, men idag har jag vart på konfirmationsgrej med Kattis,
vi fick fanta och semlor :D And now I'm sitting here all alone in the dark. Orkar inte tända.


jonna i sömnen:
"Har ni inte ens.. baj jeee"
eller så vare:
"Jag får inte ens plats"

Kommentarer
Postat av: hesten

vad har jag sagt om nunna, det ska ju vara bussies woman!

2009-02-24 @ 21:37:16
Postat av: Irmelin

ursäkta mig då, business woman! :o

2009-02-25 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback