31/1-09

2009-02-01 01:34:48
Allmänt Kommentarer (1)

Idag har det både gråtits och skrattats, och jag vet att det ska vara tvärtom men det hände i den ordningen x)
Anledningen till 'the crying' var att Kattis berättade om Vilmas (kanin) bortgång. Jag trodde jag skulle klara av det,
men när hon verkligen kommit in i berättandet kände jag hur tårarna bara pressades fram, and I couldn't stop it.
Och nu vill jag gråta igen, men man måste tänka positivt; hon har det bättre där hon är nu. RIP <3
Nu till skrattandet;
Spiros spottade på sin vante för att kunna torka bort svart tuschpenna från händerna.
Dagens höjdpunkt må jag säga!

Innan allt det här åt jag o bestaven pannkakor med nutella i kista, just like old times.
Sen kollade vi på lite kläder och jag hittade en kjol som jag bara måste ha!

Nu ska jag sitta här ett tag och känna mig ensam. VART FAN ÄR FOLK?! ;s
Och imorn är det februari! eller klockan är ju efter tolv.. but you get the point.


Kommentarer
Postat av: .

där vi skulle ha dejt va..ok. oook :(

2009-02-02 @ 07:47:35
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback