15/1-09

2009-01-25 22:43:39
Allmänt Kommentarer (0)

Ingen skola för mig idag, skärpning tack! Vaknade 15.30, very smart.
Senare promenerade jag till kattis o kollade på 'Meet Dave'.  Riktigt rolig faktiskt ;D



Tänkte åka buss hem (vilket jag aldrig gör), o den skulle komma 23.38,
men nej, den kom ju såklart 3 minuter tidigare o jag sprang som en idiot för att hinna,
but I didn't. Så jag fick sitta där o frysa i min jäävla manchesterkjol i 20 minuter. Underbart.
Det här är exakt varför jag inte åker buss!

Förövrigt så har joel äntligen kommit hem,
msn har ju känts lite tom utan honom,
so wecome back my friend (:


jannis säger:
DU on hyvä

jannis säger:
ja makeat

That's all folks! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback