16/1-09

2009-01-25 22:45:04
Allmänt Kommentarer (0)

Skolaskolaskola & återigen skola.. Jag är gaalet skoltrött, orkar fan inte x(
Det finns verkligen inget som får mig o vilja gå dit (ingen jim eller nåt liknande (a),
bara en massa tråkiga 92or (förutom molly and the gang), o allt känns bara helt meningslöst.
Dessutom slutar vi halv 5 på fredagar, FREDAGAR! Can you believe it? >.<

Anyway; Bestämde mig för att sova hos kattis (med maggan), så jag drog dit vid 20.
Sen skulle dom till stan o ta en öl blabla o eftersom jag olyckligtvis(!) är sent född 91a orkade jag inte haka på.
Jag drog till jonna istället o körde 'Land & stad' och käkade mackor :D
Folket var extremt sega så jag fick sitta hos henne till 03, då hon redan hade halvsomnat ca. 45 gånger. Greatness!
Hos Kattis blev det tjafs om en jäävla massa saker, bl.a. sovplatser o täcken. funfun..


"min mosmaskin gick sönder"


täckproblem, jag retar maggan;
maggan: men jag fick bolibompa, så d så!
jag: bolibompa? x)
maggan: jaa, bolibompadraken!

Som avslutning tänkte jag berätta att Jessica fyller 18 år idag, så grattis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback