21/1-09

2009-01-25 22:50:24
Allmänt Kommentarer (0)

Igår natt kollade vi på 'Unrest'. Sämsta filmen ever, kändes som att de hade glömt en massa detaljer :/
Vi började kolla vid tolv o skulle sova efter, men jag kunde ju fan inte somna förrän vid 5!
Smart o kolla på skräckfilm precis innan man ska sova lixom. Kattis somnade däremot så fort filmen var slut.
Lyckat!

Hej jag kom en halvtimme försent till skolan idag, pga att jag sovit 2 timmar >.<
Slutade 12.30, which was very nice + åkte 'hem' med Musse (:


musse:
jag e feett trött. måste jogga.
jag: ofta man blir piggare av det :o
musse: d e ju d som e grejen, min träning blir maximiserad!

-
 don åsna säger:
Villar-Moya 28ec, 15:23

I like you'r face, eres muy bellaa =)
don åsna säger:
DEN DU
joel. säger:

ja gillar också ditt face ? -.^

-
don åsna säger:

GO DJ
joel. säger:

its ur birthday
don åsna säger:

va xD
don åsna säger:

HAHA nej d feeel
joel. säger:
meh :(
don åsna säger:

go kortis
joel. säger:

its irene !


sen tänkte jag tillägga en gammal sak som jag inte minns nåt av,
förutom att jag hörde fel:
"Jag är fett hungrig under soffan!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback