26/1-09

2009-01-26 23:39:40
Allmänt Kommentarer (0)
Ingen skola idag pga BUP-möte, som inte blev av pga att kvinnans unge var sjuk.
Men d va lugnt, skulle ändå inte gått till skolan för jag hade bara idrott, blä!
Istället drog jag o girlsen till Max i solna, vid 12.30, o käka världens godaste hamburgare :*
Resten av dagen spenderade vi hos kattis (förutom maggan som praoar kvällar).
Vi sjöng singstar o jag fick årets garvhysteri av 'the little mermaid - kiss the girl'-låtens 'ya ya ya'-del x)

For your information såg jag även världens minsta o sötaste hundvalp!
Började nästan gråta, så söt var den! Fick bokstavligen ont i hjärtat! Åh älskling!

Och btw, musse var hos mig på morgonen, innan han började skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback