27/1-09

2009-01-27 14:09:13
Allmänt Kommentarer (0)
Hej jag vaknade nyss för jag är dum i huvudet o inte kan gå o lägga mig i tid.
Ändå måste jag säga att jag blir galen(!) på folk som försöker få mig o gå till skolan genom att hacka på mig.
Det gör tyvärr inte saken bättre, it actually makes it worse. Så jag skickade ett hat-sms till molly (a)
Om det gjorde nån skillnad återstår att se x)

Yesterday I remember thinking I was the happiest person in the whole wide world,
Now it's all smashed down upon my head
and I wish I could just melt into the blaaaa-ness of the universe and cease to exist.

Har faktiskt inte gjort nåt vettigt idag, bara legat i sängen o kollat på 'fringe', det är grejer (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback