28/1-09

2009-01-28 11:16:57
Allmänt Kommentarer (0)

Fyfan vad seg man är, snoozade säkert 100 gånger innan jag gick upp..
I'm turning into a sömnmonster, and I don't know what to do :o

O bara för att jag känner mig väldigt bäst nu, måste ni få veta att mitt hat-sms funkade!
It actually worked, Iza var jättegullig imorse :* Nu ska jag fan i mig till skolan, puss hej!
.. Skämt åsido, det orkar jag inte, men åh vad skönt :D

Anyone up for a 'Irene-värmning'?
Duschade nyss o fryser alltid sönder mig efteråt ;s
Och jag vill ha pizza.

Hej jag somnade kollandes på 'fringe', but now i'm back.
Ska piggna till o kolla klart, sen drar jag till centrum
o kollar på när kattis hår blir slingat.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback