29/1-09

2009-01-29 16:12:54
Allmänt Kommentarer (0)
I actually kom upp imorse, be proud please (a)

Och vet ni, jag har kommit fram till att det aldrig händer nåt kul i skolan.
Insåg det igår när jag tänkte på allt roligt som kunde skrivas i bloggen på den gamla goda tiden.
Jag saknar, jag orkar inte. Jävla tjejskola! Tjejer är inte roliga, det vet väl vem som helst! (No offence, dear friends)
GIEF ME BOOOOOOOOOOOOYS, innan jag får en stroke!
Btw så började vi 'konstruera' våra västar idag, men det var inte heller speciellt kul.

Senare kom Musse. Vi kollade på 'House' och åt glass :D
När han gått (som tur var) kom sorgligaste avsnittet eveer! I'm like so sad..
Wilsons fru dog, I cried my eyes out! Jättemuppigt yes, men det kunde tyvärr inte hjälpas :(

En sak till;
CKHAAARDIGHAAN (card i gun - card in gun - laura dör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback