Out of the house

2009-07-23 20:16:20
Resor Kommentarer (0)
Shalom people!
Jag satt och funderade på min efterlängtade födelsedag, och kom plötligt på att jag säkert inte hinner få mitt leg. Kul att jag antagligen får visa mitt pass(!) vid utgång, som säkert kommer falla ihop (y) And I would really like YOU to come..
The upside is att mamma åker till Bulgarien två dagar efter att vi kommer hem - vilket tydligen blir 28de. No harm there I guess - och inte är där då.

Fick ett underbart armband i present av min kära moster. Det heter 'Nomination' och köpes i flera delar. Man köper till egna symboler, som man sen fäster i armbandet. At this point har jag 15 tomma delar, samt en tass, en melon och en batman-symbol. Tänkte typ samla på saker som står för något:  Hittade t.ex. en bild på en nurse-hatt, vilket skulle passa bra då jag heter läkare x)

Nomination
Och kollektionen hittar ni här:
Nomination

OJOJ! Glömde nämna att jag är hos mina kusiners mamma som jag inte träffat på för länge. Hon bjöd på te och mackor, isn't is cute?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback