Still hos Erja <3

2009-07-23 00:05:33
Resor Kommentarer (0)

Jag kommer inte heeeeem (ikväll) (8).. Nejmen seriöst, morsan var ju lagom smart och väntade tills det inte fanns några resor kvar. So here I am, stuck in Finnelandet. Gissa om det suger balle! Pratade dock lite med Kattis om att åka hem tsm den 28de(apröv!). Men det är inte officiellt än, så jag återkommer till det senare ifall jag finner en dator.. Annars lär ni väl märka.

Riktig ångest btw, skolan scares the shit out of me! Pallar inte börja än, men tiden bara flyger. Snart sitter man där och bara "Shit, jag har skola imorn.." Men jag är nog död vid det laget. Gud vad jag gillar att klaga :D

Måste även berätta att jag läst ut fyra feeeta twiligt-böcker och är dödsstolt! För mkt fritid..

See you soon. Or not.
Puss på rompah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback