That night

2009-07-30 02:54:01
Allmänt Kommentarer (0)
Hallåhallå, nu ska jag berätta om min dag som varit galet seg: Jag skulle ta en tupplur innan jag gick till centrum, men hann inte pga jävla bdb. Så jag har pretty much varit död hela dagen och folk sa som vanligt att jag såg sur ut x)
Träffade iaf människorna, och Jonna och Maggan har skaffat linser ifall nån är intresserad. Vi satt hos Kattis och gjorde pussel, sen begav vi oss till Nicole för att dricka. Sen kom David och Joel och hämtade oss i Davids batmobile! Vi åkte till gården och tjafsade om vem som egentligen är batman, Joel eller David. Och jag blev anklagad för stuff av min brorsa. Känns inte helt bra asså :( Han sa även att han har en överraskning till mig den 4 aug!
Efter ett tag blev folk hungriga och vi åkte till Donken. Kattis köpte typ 10 hamburgare och 3 stora pommes, för oss att dela på. Jag och Jonna gick på toa och märkte inte att låset var knas och gick upp av sig själv, så efter ett tag tittade 3 tjejor in! Fett synd om nån av oss actually hade hunnit sätta sig x)
Därefter åkte vi till Kista för att droppa av mig. Och Kattis fick porriga sms av Everest(!), som vi dog åt.
Köpte även corallrosa(!) jeans som jag vandrade runt i. Döda mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback