12/6-09 - 13/6-09

2009-06-13 17:16:11
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)

Haha fyfan, jag kan inte sluta klaga. Helvete vad allt suger. Folk är fett sega, hur kan man inte fatta vad man gör fel? What about me? Jag har oxå väntat.. Ohmygod, vet inte ens vad jag ska säga. Får ont i kroppen av alla tankar. Okej hej kontrollfreak, men ändå. Riktigt irriterande.

Man måste nog ha en riktigt bra plattång för att kunna våga håret.. Var bara tvugen att informera er om detta.
Och förhoppningsvis blir dagen mer lyckad än igår. Orkar inte ens försöka längre. Fint sommarlovsväder btw.

- Promenix hand i hand. Älskling. Baby. Vad du vill. Fuck..
- "Det här är min rumpa. Du fick låna den."

Kan vi inte bara flytta till New York och få göra som vi vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback