25/6-09 Hemma..

2009-06-25 19:28:08
Resor Kommentarer (0)

Hello dudes, I'm back! ..And it sucks. Riktig ångest, ta mig tillbaka nu.

Till och börja med har veckan ägt, borde stannat en vecka till. Allt var helt underbart och vädret dödade; 29 grader klockan 10 på kvällen är skiten. Och vilket nattliv! Folk överallt! Who could even ask for more? Att boysen är fett bäst gör inte saken lättare, och jag kommer sakna ihjäl mig. Underbart är dessutom att klassas som en syster fast man inte setts på 6 år, det värmer hjärtat. Dock började veckan lite dåligt; kvällen vi anlände upptäckte vi att det inte fanns någon luft alls, på hela jävla stället.. Utomhus! Och våran toalett + kran gick sönder, vi hade ingen AC, mina blåsor kom tillbaka och man kunde inte andas. + vi var lite osäkra på folkets personligheter eftersom vi inte setts på 100 år.

Första dagen kändes som två, pga att vi var lonelyboys och hade tråkigt. På kvällen blev vi dock lämnade själva av morsorna vid poolen, så jag och Ems breakade isen med lite sprit-talk. Efter den stunden flög tiden iväg :( Vi satte oss på standen och Ems beordade folket att klä av sig och bada näck. Mission failed, då folket badade halvnäck istället. Efteråt smög vi till hotellet och jag och Ems duschade tsm. Sen smugglade vi in oss i killarnas rum och övernattade.
Dagen efter drack vi igen och jag betedde mig som en kille (fail!), but it only brought us closer. Which reminds me of min lyckodag, som var just den dagen enligt mitt horoskop :o Anyways, under veckan har det druckits väldigt väldigt mkt (alkisvarning), och ätits väldigt lite. Har säkert gått ner en massa.. Brände även sönder hela kroppen, och joinade Henry (som bränt hela ansiktet första dagen) i att se ut som en räka i några dagar, but now I'm brooown.

Dagarna spenderades på stranden eller vid poolen och nätterna i killarnas rum (+ balkong) för det mesta, lyssnandes på musik och sovandes i en klump och trängandes sönder. Totally worth it.

Andra dagen promenerade vi längs stranden ända tills det tog stopp (kändes som runt hela turkiet) och tog nåra bad och en "sex on the beach". Donken besöktes även.

Tredje dagen tappade Henry sin handduk på ett tak under oss och tvingade mig hämta den, vilket jag gjorde. På brunchen tog jag och Ems sönder två glas på en restaurang. Tyvärr var det jag som tog sönder sista, så det var inte lika lugnt. Ems såg sin fd. bildlärare och vi letade sönder efter kortspel, som vi tillslut hittade, along with Breezers. Glasflaskor är riktig fail, morsorna hörde allt och la polisförhör, receptionisten bad oss sänka volymen och vi fick "utegångsförbud". Dock rymde vi tbx till killarna och fortsatte med galenskaperna.

Fjärde dagen orkade vi inte sola, så vi campade på sömntutornas balkong istället.
På kvällen campade vi på stranden och Ems såg ett stjärnfall.

Femte dagen åkte vi på en 5 timmar lång kryssning och badade i det klaraste vattnet ever. Fick även en hink med havsvatten på mig, which felt gooooood :D På kvällen satte vi oss på stranden igen denna gång med en sjungande Johnny Depp beside us (ingen dricka!).

Sista dagen slängde jag över en sko på killarnas balkong i brist på annat. Henry var smart och slängde skon på mig så den ramlade ner på taket again. Efter en massa funderingar om hur vi skulle få upp den hoppade Henryboy ner och klättrade upp med den. Skillz! :D Sen drog vi på marknad och jag köpte shorts. Försäljarna är för jobbiga, förstår inte hur folk orkar.. Eftersom det var sista dagen åt hela gänget tsm på världens högljudaste ställe, där folk försökte få mig och Ems att dansa. Efteråt dumpade vi morsorna och drog ut och klubbade. Vi bytte ställe typ 59 gånger, och råkade hitta ett skumparty. Boysen dansade som fjortisar och vi skämdes åt dom. Jag var glad och allt var perfekt, förutom att mina fötter var fulla med blåsor. Efter ett tag fick jag för mig att min lur var borta och började må illa av alla skarriga drinkar + öl jag druckit. Riktig panik, som lyckligtvis gick över när jag insåg att den låg i min sko, haha! Sen gick vi och dansade sönder oss igen (kanske inte jag då). Påvägen tbx till hotellet började jag och Henry snacka deep shit och stannade ute hela natten, då han btw halsade en halv vodkaflaska halv 8 på morgonen, 2 timmar innan vi skulle hem, och tvingade mig att bada med honom. Efteråt torkade han sig på nån annans handduk och senare deckade han riktigt ordentligt på bussen, lutandes mot mig. Very smidigt.

En dag löpte jag och Ems btw som idioter på kokhet mark för att hämta nåt från hotellet.
Skulle även hyrt trampbåt, men vi hann inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback