2/6-09 3/6-09

2009-06-03 17:45:21
Allmänt Kommentarer (0)

Igår var knas.. Efter att vi gjort klart klänningen dök Maggan upp från ingenstans (för att hämta Kattis I think). Vi kollade i gamla skolkataloger ett tag (Hittade Linda, Elins mamma, i samma klass som Özz Nujen!), och sen gick dom hem. Och eftersom jag var på cp humör gick jag ut och vandrade tills jag kom på att jag kunde ringa Musse. Som tur var, var han påväg hem från stan, så han bytte tåg och kom till mig istället. Atleast someone does things for me :* Vi promenerade till byn vid 00. Han bar mig även på hans rygg, det var kyyl :D Sen träffade vi Kattis och stog ute ett tag, och sen sov jag här igen.
När jag vaknade var Kattis gone, likaså Tuula. Låg och kollade på tv tills dom kom hem, sen åt vi och Kattis drog iväg igen. This time umgicks jag med Jenni, vi pratade lite om allt möjligt och jag fick Twilight-boken av henne :D Nyss kom Kattis hem igen, och hoppade in i duschen. Hon ska typ träffa Spiros, so I gotta find something to do.. Ass!
Fint juni-väder btw.. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback