5/6-09 - 6/6-09

2009-06-06 13:19:50
Allmänt Kommentarer (0)
Iförrigår gick jag och la mig 4.40, för att sen bli väckt vid 9 nästa dag, av att nån står och petar på mig (that would be Lauri). Somnade om och flög upp ur sängen 10.30, med valet att städa med Tuula eller Jenni. Valde Jenni då det verkade lättare :D Sen drog vi på Kattis utspring, där det var så mkt folk att man inte såg nåt alls, lyckat! Plus att man inte ens kunde hitta henne efteråt. På flaket hittade jag Sara W, vilket var trevligt. Sen åkte vi hem i regnet och jag var seg och kom till mottagningen vid 21, haha typiskt. Åt och drack och umigicks med folk tills jag var dödstrött. So I slept here again xD Nu sitter jag och kollar på Miami Ink :* Hear you later!

Kattis student
Ikuinen ystäväni är vacker :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback