6/6-09 - 7/6-09

2009-06-07 17:03:42
Allmänt Kommentarer (0)

Haha blev ingen trevlig kväll igår, folk dom sviker. Men det är lugnt, Kattis kom iaf hem tillslut och vi umgicks med girlsen istället, och sov hos henne again x) Har fan inte sovit hemma på en vecka.. Måste dock göra det idag, har avslutning imorn :o

Jonna har sår i ansiktet:
"Jag fick en telefon inslängd i ansiktet."
Mobilen gick sönder:
"Mitt ansikte är ganska starkt asså!"

Idag har vi varit sega som faaan, herregud alltså. Duckit drinkar oxå, mitt på dagen (y) Och nu efter 45 år ska Maggan fixa Kattis hår, och sen ska vi probably ut och spela kort. Och senare idag kommer jag nog bli besviken once again.
Btw så ska jag till Turkiet den 18e juni, Emsi kanske följer med mig *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback