7/6-09 - 8/6-09

2009-06-08 14:42:26
Allmänt Kommentarer (0)
Då var det bestämt, she's coming with me! Det blir jag, emma, min mamma och hennes kompis och två pojkar som åker :D
Dessutom råkar det stå att 'resor blir lyckade' i mitt horoskop ;o We'll see. Oh, I'm so taggad!
Kvällen ägde ännu mer när jag för en gångs skull inte blev besviken, he actually came.. Trots att jag varit cp och tagit förhastade slutsatser. Även Marcos dök upp och var rolig :D And later, när jag sov hos Kattis again, fick jag ett samtal. Halleluja-moment.

Marcos vill ha Jannis jacka som Kattis wearar;
"Jag skulle kunna ta den och springa iväg."
Kattis gillar inte tanken:
"Jag springer hem till dig och hugger ditt huve."

Folk är löjliga;
Jag: "Hej jag går i trean.."
Jannis: Hej du går i ettan.
Jag: Du går i ettan!
Kattis: Men du går ju i ettan..

Idag har jag varit på min skolavslutning, so boring. Och nu är jag hemma, ska duscha och dra ut :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback