9/6-09 - 10/6-09 + night

2009-06-10 13:55:03
Allmänt Kommentarer (0)
Gårdagens kväll spenderades åt att hjälpa Jonnas kompis, som druckit för mkt och knappt kunde stå upp, att spy. Och kortspelande ofc.. Utan jobbiga människor som sagt. Kärringar, jag vill bo ute :(

"Du kan bo med mig då :)"

Vaknade vid 12 (hos Kattis ofc haha), åt vääärsta frukosten och nu väntar jag på att få duscha. Vill göra nåt kul idag, vilket är nästan omöjligt i det här vädret.. Men nåt ska man väl hitta på.. FUCK REGN!

När det slutat regna dekorerade vi bordet med tidningar och spelade kort. Och once again höll jag på att få psykryck. Folk dom gör mig galen xD

- Jag är så trött på folk som klagar på mig. Håll käften, you just can't bring me down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback