Snart så..

2009-06-30 03:59:13
Allmänt Kommentarer (1)
Herregud vad jag inte vill åka.. Emma försvinner medans och allt :( Oh skulle duscha oxå, och packningen är inte klar heller. Orkar inte, kan inte Turkiet bara komma och hämta tbx mig, bort från all stress och bajsångest..? Folk var fett varma när man sa hejdå oxå, här känner vi oss speciell.. Well, får iaf träffa min kära mormor som betyder bajsmkt <3
Nu ska jag sluta klaga och fortsätta packa. Bäst för Henryboy att han skickar sakerna när jag kommer tbx (6)
Pusshej älsklingar, see you soon. Förutom Ems, som jag kommer sakna sönder <333333333

Kommentarer
Postat av: hesten

Jag kommer sakna dig! och så har man blivit van att vara med dig typ 24 timmar om dygnet sen nu inget.. <3

2009-07-02 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback