Very late

2009-06-16 23:24:18
Allmänt Kommentarer (0)

Äntligen hemma, har spenderat heela dagen på fucking Onoff x) Fast tummen upp för sakerna vi köpte + trevliga Patric som hjälpte oss med allt. Det blev en tv + bord, en liiiten laptop (med webcam!) som jag sitter vid nu (stör mig på skärmen dock), och en epilator till moi :D Har inte kunnat gå ut heller, pga att jag varit tvungen att fixa allt -.- Men nu jävlar ska jag duscha and then I'm out, hur sent det än blir ;o Kisskiss :*


Ångrade mig, sitter hemma och har tråkigt istället. Var är alla människor?

Om vi är rädda för ensamheten, varför stannar vi då kvar i den?
- För att vi inte vill bli övergivna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback