12/3-09

2009-03-12 22:13:53
Allmänt Kommentarer (0)

Idag har jag bara kollat på massa serier, och ja, jag vet hur det låter; Största nörden i Stockholm! Har även ätit som en gris, as always när jag har tråkigt. Just nu väntar jag faktiskt på att min kladdkaka ska tina upp (a)
Igår natt låg jag o grubblade över nåt som hände för 10 år sen, jag var nämligen påväg till skolan och på den tiden hade jag alltid med mig ett gosedjur i ryggan, och den dan hade jag valt min platta rosa hund med stort huve. Men när jag kom till skolan (tror det var då) märkte jag att hunden var borta. Antar att jag måste ha tappat den på vägen. It still stör mitt liv :(

Måste även påpeka att orden i alla kärleklåtar gör att artisten verkar jävligt desperat. Jag menar, jag skulle bli skiträdd om nån sjöng värsta smörsången för mig. Och det finns så sjukt många att jag inte ens orkar ge några exempel xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback