1/3-09

2009-03-01 14:52:07
Allmänt Kommentarer (0)

Ojoj, 1 mars! Snart börjar folk fylla 19, and I'm not even close but I'm still having ångeeest x(
Anyway; Igår var det trevlans. Precis när jag börjat tappa hoppet helt smsade Maggan, som jag trodde var arg på mig. Ack så fel jag hade, hon trodde nämligen att jag var arg på henne, och jag som är så hilma stolt kunde ju inte ringa henne i fredags, vilket resulterade i att jag var lonelyboy hela kvällen. Vilken jävla dag -.- Ja, igår kom hon iaf hit med Jannis och vi letade desperat efter nåt att kolla på på tv, men allt var bajs, så det slutade med att vi zappade hela natten, tragiskt värre. Idag har jag bara suttit inne. Har inte ens ätit, duktigt! Imorn ere skola, I die av ångest. Inte vilja åka hem heller. Fixa en lägenhet åt mig, ni får vad ni vill? (a)

http://www.photoblog.com/JPMMEXICO

- I'm so jealous!


Alvin and the Chipmunks;
David:
Nicely done, Theodore. [reading the letter]
David: 'To Dav'... let's see it says 'Merry Christmas, love Theodore'. and i'ts got a nice picture of uh... some pineapples?
Theodore: Those aren't pinapples, that's our family!


"hon gjorde mig ledsen, så jag gick hem och skärde (skar) mig"

"Säg att du ska ut med hunden."
"Men då måste jag ju ta med mig hunden."
"Ta med dig den då."
"Men den e inte här."

"Vad har du, B?"
"Nej.."
"A?"
"Nejjjj!"
"C?"
"Ja."
"Hur litet e A då? :o"
- förolämpning på hög nivå -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback