18/3-09 Yesterday and the day before that

2009-03-18 14:11:34
Allmänt Kommentarer (4)

I förrigår var jag på BUP Och folk behandlade mig som en 5-åring, sånt är alltid trevligt -.- sen köpte jag gråa tygskor och satt hemma resten av dagen. Måste även påpeka att Fuat är världens bästa. He always gets me in a good mood, även om det bara är genom msn. Proud members of the "I ran out of FANTASI when I was LITEN"-club. Partners föreväh! <3

Igår vann jag mensvadet, so I'm getting 10 kisses :o Räknade även ut att killar gillar att bli dominerade av tjejer.

Kelso: I don't wanna play Joseph as a carpender.. Oh! How about if I play him as a spaceman?!
Eric: I don't think Jesus was the son of a spaceman..
Kelso: Oh really? Where do you think god lives? *leker smart*

Och idag har jag sovit. Hade ont i magen och mådde illa inatt så jag sov lite halvdant. On top of that fick jag ont i halsen oxå och en snuvig näsa. Vart kommer allt ifrån?!

Ems goes like:

haha jag är inte nåt riktigt rinkebybarn skulle jag säga, är nånstan mittimellan.
Jag goes like:
"jag är inte nåt riktigt rinkebybarn, jag är som pinoccio!"

Senare på kvällen hände något riktigt kusligt;
Jag gick o handlade. Och kassakillen kände igen mig på nåt skumt vis. Han frågade om jag gick i St Göran och ifall jag kände nån Moa Sjöström, som senare visade sig vara Kattis klasskompis från St Göran. Han frågade även om jag bodde i Akalla (av alla ställen). När jag frågade honom vart han fått allt detta ifrån svarade han nåt i stil med: "Jag är din hemliga beundrare." Who was this mysterious man?! :o


Kommentarer
Postat av: hesten

därför leker jag alltid bäst när d kommer till människor :D

2009-03-18 @ 19:56:27
Postat av: Irmelin

därför? varför därför? :o

2009-03-18 @ 21:00:26
URL: http://iprene.blogg.se/
Postat av: hesten

men ääääääh x)

2009-03-19 @ 17:41:16
Postat av: Irmelin

jahaaa, nu fattar jag. trodde du mena typ leker att du är bäst xD

2009-03-19 @ 21:55:47
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback