19/3-09

2009-03-19 22:10:51
Allmänt Kommentarer (0)
Studiedag idag! Vaknade 7 första gången pga worries about the dog, och kunde inte somna om på ett bra tag. När det väl gick kom Heidi och väckte mig genom att slänga jycken i mitt ansikte, gissa om jag kunde sova efter det.. Drömde nåt helt weird btw, nånting om smuggling hem till Joel, en 'blinddate', en Zombieman som liknade Mr Bean (kanske var han :o) och en sovande Jonna. Anyway, gick upp och duschade, skulle träffa Jenny men det blev inget.. Oooch där tog det slut. Hade tänkt dra ut oxå men hann inte, som vanligt. Hämtade istället H&M-grejerna från posten och satte mig och kollade på 'That 70's Show'. And I'm hungry..

Förövrigt har folk blivit fett dryga. Vafan hände? SUG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback