20/3-09

2009-03-21 04:23:29
Allmänt Kommentarer (0)

Orkar inte bry mig om att klockan är över tolv. Mitt T lossnade precis and I'm pretty pissed about stuff.

Skolan var okej, förutom att jag flippade på läraren några gånger. Måste ringa svenskaläraren oxå, greatness. Och vi har inga sömnadslektioner nästa vecka, which sucks, det är ju dom som är skiten! Efteråt promenerade jag till Ems (i mörkret, inte alls kul), vi sminkade oss och jag höll på att riva ner hela badrummet, sen drack vi en megashot och gick ut och flummade med maggan och hennes löss (haha) och mina fötter dog sönder. Sen kom jag hem och förstörde allt.
What a surprise! Och nu är folk kalla och "bryr sig inte". I hope we're okay..

"what would baba say?"
låter som taget från ett "freeze"-ögonblick ur en film.

"vart är mina ögon?"
mobil*


"men jag ser ut som en.."
"du ser inte alls ut som en.."
"jag ser visst ut som en.."
"men vi kan se ut som en tillsammans.."
"vi ser ut som en.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback