28/3-09 Yesterday

2009-03-28 15:57:59
Allmänt Kommentarer (0)

Jag var fett ful och stannade hemma pga min fula brorsa som mår fult och inte heller åkte. Btw så börjar bröllopet nu..
Anyway så hade jag årets ångest igår och grät sönder mig, vilket ledde till en jääääävla massa näsblod! Blödde i typ 3 timmar :o Dessutom blöder jag nästan lite för ofta enligt min mening.. Fast sen gjorde ju brodern min oxå det när han var yngre. Maybe it runs in the family :o Ska nog ändå gå till leeekaren och kolla upp det.
När jag lugnat ner mig med en skön dusch promenerade jag till byn i mina jättebraiga skor som blev helt blöta. Jag insåg tyvärr inte hur mkt snö det var och frös sönder mig hela kvällen :o Var bl. a. ute med herr gris tills han skulle iväg.
Sen sov jag hos Kattis och vart cpglad vid halv 4 på morgonen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback